kliknij
kliknij
kliknij
kliknij
kliknij
kliknij
kliknij
kliknij
kliknij





Oprogramowanie


Comarch

CDN OPTIMA to wielomodułowy program zaspokajający potrzeby każdej małej i średniej firmy, biura rachunkowego i firmy prowadzącej sprzedaż detaliczną.

Jego główną cechą jest zintegrowanie;
wprowadzone dane są dostępne we wszystkich modułach - to funkcjonalność, którą oferuje tylko dla CDN OPT!MA.
Różnorodność modułów sprawia, że każda firma jest w stanie używać CDN
OPT!MA jako dobrego i pewnego narzędzia codziennej pracy.


Cechą wiodącą CDN OPT!MA jest nowoczesność - program pracuje z wykorzystaniem bezpiecznej i nowoczesnej bazy danych Microsoft SQL.
Program CDN OPT!MA dostępny jest w modelu ASP, czyli pracy przez Internet



Insoft

PC-Market 7 i PC-POS 7 to kompleksowy system do zarządzania placówką handlową. System umożliwia pełne rozliczenie kasjerów i podgląd utargu zrealizowanego aktualnie na kasie/kasach, a zakres pobieranych z kasy danych poprzez bogaty moduł raportowy zadowoli najbardziej wymagających analityków.



PC-Market firmy Insoft to program przeznaczony dla sklepu, supermarketu i hurtowni. Program PC-Market 7 - jest przejrzysty i prosty w obsłudze. Program PC-Market 7 i Konsola Kupca - to kompleksowy system do zarządzania siecią placówek handlowych. PC-Market zapewnia obsługę wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych. Umożliwia połaczenia kilku placówek handlowych i ich współne zdalne zarządzanie - Sieć Sklepów,PC-Market 7.



PC-POS jest prostym i funkcjonalnym programem kasowym, przeznaczonym dla stanowisk komputerowych (monitor, drukarka fiskalna, czytnik kodów, itp), umożliwiający sprzedaż w oparciu o dowolny terminal z ekranem dotykowym. Jest konfigurowalny, dzięki czemu realizuje potrzeby placówek handlowych różnych branż i wielkości. Pracuje na systemach operacyjnych Windows oraz Linux. Posiada przyjazny i intuicyjny interfejs użytkownika. Szczególny nacisk położony został na funkcjonalność pracy na terminalach dotykowych oraz prostotę obsługi. Kasjer błyskawicznie uczy się, jak sprawnie sprzedawać przez PC POS 7 Premium.





Marco

4Rest program dla gastronomii pracuje w środowisku WINDOWS wykorzystując całe jego "dobrodziejstwo" - obsługę myszą, technologię "drag&drop" m.in. dla budowania receptur, definiowania towarów i produktów, możliwość dowolnej konfiguracji wyświetlanych okien, łatwe grupowanie danych. Jest on w pełni zintegrowany z programem Hotel On Line, a także współpracuje z programem BILANS.

Program cechuje:
- łatwa i intuicyjna obsługa (ze szczególnym uwzględnieniem kłopotliwego zwykle wprowadzania towarów, receptur itp),
- praca z magazynami w trybie "on-line" - magazyny rozliczane są w momencie zamykania rachunku kelnerskiego
- możliwość pracy na zwykłych komputerach klasy PC,
- obsługa teminali dotykowych,
- współpraca z palmtopami,
- obsługa dowolnej liczby drukarek kuchennych,
- obsługa drukarek rachunków,
- zdalna obsługa przez Internet (szczególnie ważne dla sieci restauracji),
- możliwość generowania własnych raportów i wydruków (w tym również raportów w formie wykresów)
- duża elastyczność co umożliwia łatwe dostosowanie do potrzeb każdego rodzaju działalności gastronomicznej,
- współpraca z urządzeniami zewnętrznymi (nalewaki, automatyczne dozowniki, itp)
- dostosowanie do obsługi sieci restauracji.

Program dla gastronomii 4Rest dostępne pakiety: 4Rest - program dla restauracji w pełnej wersji. Umożliwia kompleksową obsługę wszystkich aspektów związanych z działalnością restauracji, w ramach zakupu programu klient otrzymuje dwie licencje umożliwiające uruchamianie modułu 4Rest POS lub modułu 4Rest Biuro/Magazyn w dowolnym układzie (np. dwa stanowiska kelnerskie lub 1 POS + 1 Biuro/Magazyn lub 2 x Biuro/Magazyn po zakończeniu obsługi przez kelnerów, itp) 4Rest 1 licencja - program dla restauracji w wersji jednostanowiskowej z pełną funkcjonalnością 4Rest. W tej wersji to licencja dla jednego użytkownika pracującego na jednym komputerze (np. w godzinach pracy restauracji jako terminal klenerski POS, później jako obsługa magazynów, kontrola rachunków, rozliczeń, itp.) - jest to idealne rozwiązanie dla małych restauracji, pubów, kawiarni, barów, itp , gdzie liczy się każdy grosz, a użytkownik chce miec dostęp do pełnej funkcjonalności systemu łącznie z magazynami, 4Rest POS - licencja dla jednego użytkownika, wersja systemu niezastąpiona w każdej działalności gastronomicznej gdzie nie potrzebujesz rozliczać magazynów (możesz między innymi: pracować w trybie POS na ekranie dotykowym, kontrolować rachunki kelnerskie otwarte i zamknięte z dostępem do pełnej ich historii, kontrolować rozliczenia kelnerów, sporządzać dowolne raporty (w tym graficzne - wykresy, np. godzinowy raport sprzedaży), prowadzić pełną obsługę dokumentów sprzedaży, itp) Jednym słowem - kupując 4RestPOS masz do dyspozycji cala funkcjonalność systemu 4Rest z wyłączeniem obsługi magazynów.

Funkcje POS - praca kelnerska:
- obsługa ekranów dotykowych,
- obsługa palmtopów (dowolnych posiadających przeglądarkę www),
- wiele punktów sprzedaży,
- łatwa i przejrzysta obsługa,
- obsługa dowolnej liczby drukarek kuchennych (system sam rodziela wydruk pozycji z jednego rachunku na poszczególne drukarki, potwierdzanie storna wydrukiem, wydruki kontrolne, itp),
- wydruki rachunków wstępnych (dowolnie definiowane z możliwością umieszczenia grafiki),
- przyporządkowanie zdjęć lub dowolnej grafiki do poszczególnych przycisków na ekranie,
- rozbudowany system uprawnień dla kelnerów,
- logowanie przy pomocy kart magnetycznych lub zbliżeniowych,
- możliwość nadawania własnych nazw poszczególnym rachunkom lub nazwy nadawane automatycznie,
- graficzna prezentacja sali (automatyczne przyporządkowanie rachunku do stolika),
- obsługa dowolnej ilości rachunków dla każdego kelnera,
- system autoryzacji niektórych funkcji przez managera (nadawane uprawnieniami),
- grupowa obsługa rachunku,
- łączenie i dzielenie rachunków,
- możliwość stornowania pozycji w zależności od nadanych uprawnień,
- rozbudowany system rabatowania (karty rabatowe dowolnie definiowane, rabaty kwotowe i procentowe, rabat dla wybranych pozycji, itp),
- zmiana kolejności bonowania (technologia drag&drop - przesuwaj dowolnie palcem dany produkt po rachunku w górę i w dół)
- atrybuty produktów (np. bardziej wysmażony, mniej wysmażony), w tym również atrybuty ilościowe,
- obsługa zestawów alternatywnych (np. frytki lub ryż lub ziemniaki, cola lub fanta lub sprite),
- rozliczenia kelnerskie, wydruk rozliczenia zmiany,
- definiowane własne raporty kelnerskie,
- obsługa rezerwacji stolików (z możliwością wstępnej rezerwacji menu + możliwość automatycznego utworzenia rachunku kelnerskiego na podstawie rezerwacji),
- pełna rejestracja historii rachunku,



Insert

SUBIEKT GT

Subiekt GT to nowoczesny system obsługi sprzedaży dla małych i średnich firm, stworzony z myślą o firmach poszukujących bardzo przyjaznego, a jednocześnie niezwykle sprawnego narzędzia wspomagającego całościową obsługę działu handlowego, sklepu, punktu usługowego, rzemieślniczego itp.

Subiekt GT jest kolejną wersją znanych w Polsce systemów firmy InsERT: Subiekta 4, Subiekta 5 i Subiekta dla Windows. Dzięki bogatej funkcjonalności i prostej, intuicyjnej obsłudze, program sprawdza się w każdej sytuacji. Zastosowane technologie i rozwiązania biznesowe sprawiają, że Subiekt to najczęściej w Polsce wybierany program do wspomagania sprzedaży.

Subiekt GT jest sprawnym i szybkim systemem wyposażonym w najnowsze rozwiązania interfejsowe czyniące go programem bardzo ergonomicznym i przyjaznym dla użytkownika. Jednocześnie jego wszechstronność i możliwości konfiguracji czynią go produktem niemal dla każdego.

Subiekt GT jest częścią linii InsERT GT, która zawiera również Rachmistrza GT - program do prowadzenia księgowości w formie książki przychodów i rozchodów lub ewidencji podatku zryczałtowanego, Rewizora GT - program do prowadzenia księgi handlowej oraz Gratyfikanta GT - system kadrowo-płacowy. Motorem bazy danych zastosowanym w programach linii InsERT GT jest Microsoft SQL Server 2005, który w bezpłatnej wersji Express Edition jest dostarczany wraz z systemem.

Podstawowe możliwości Subiekta GT:
- pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych;
- prowadzenie kartoteki kontrahentów, obejmującej również informacje typu CRM; możliwość definiowania rubryk z dodatkowymi informacjami;
- prowadzenie kartoteki towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych z rozbudowaną kalkulacją cen (10 poziomów cen sprzedaży w tym ceny walutowe);
- pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ itp.; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury;
- obsługa płatności kartą kredytową oraz sprzedaży kredytowanej;
- obsługa zamówień z rezerwacją towarów oraz zaliczek i przedpłat;
- rozbudowana obsługa rachunków bankowych (złotówkowych lub walutowych) z operacjami wpłaty, wypłaty i transferu (plus opłaty prowizyjne, wyciągi itp.);
- pełna obsługa rozrachunków (należności i zobowiązań) w tym rozrachunków wielowalutowych;
- wiele różnorodnych zestawień, raportów i analiz; możliwość tworzenia własnych raportów;
- rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów paskowych);
- pełna integracja z komputerową księgą przychodów i rozchodów Rachmistrz GT oraz systemem finansowo-księgowym Rewizor GT;
- współpraca z systemem klasy CRM recentCRM dla Insert GT.

Wymagania systemowe Subiekta GT:

- komputer z procesorem 500 MHz (lub lepszym);
- 256 MB pamięci RAM (lub więcej);
- system operacyjny Microsoft Windows 2000, Windows Server 2003, Windows XP, Windows Vista (lub nowszy);
- Microsoft Internet Explorer 6.0 (lub nowszy) - dostarczany na instalacyjnej płycie CD;
- około 500 MB wolnego miejsca na dysku twardym;
- dowolny napęd CD-ROM (do instalacji programu);
- system obsługi baz danych Microsoft SQL Server 2000 lub 2005 - bezpłatna wersja Microsoft SQL Server 2005 Express Edition dostarczana jest na instalacyjnej płycie CD (przy większej ilości zgromadzonych danych lub potrzebie wykorzystania większej ilości pamięci zachęcamy do zakupu pełnej wersji Microsoft SQL Server 2005);
- dowolna drukarka pracująca w środowisku Windows (do realizacji wydruków).
Design by KALNET